Reklamace

Vážíme si Vaší důvěry v senzor iCan i3 CGM a jsme odhodláni poskytovat kvalitní služby i v případě, že nastanou nečekané situace.

Důležité upozornění:
Po dobu používání senzoru uchovejte původní krabici a obal, budou nezbytné pro jeho bezpečné zaslání v případě reklamace.

Pokud máte problém s funkčností senzoru, můžete žádost o reklamaci zaslat přes online formulář pro nahlášení reklamace vadného výrobku (senzoru).

qrcode_1730889247264

Abychom zajistili co nejhladší průběh reklamace, postupujte, prosím, dle následujících pokynů. Vadný senzor nevyhazujte, dokud reklamace nebude vyřízena! 

1. Místo pro zaslání reklamovaného senzoru:

  1. Lékárny, kde byl senzor zakoupen: pokud jste zakoupili senzor iCan i3v lékárně, doporučujeme, abyste se při reklamaci obrátili nejdříve na vaši lékárnu. Pro reklamaci je nutné předložit:
  2. Zaslání přímo k nám: pokud chcete senzor reklamovat přímo u nás, můžete jej zaslat na naši adresu po potvrzení a uznání reklamace (obdržíte PPL vygenerovaný QR kód nebo etiketu od reklamačního oddělení). Po schválení vám zašleme nový senzor a instrukce k zaslání vadného senzoru.

Kontaktní údaje reklamačního oddělení:

2. Zákonné podmínky reklamace:

Reklamace bude vyřízena v souladu s platnými zákonnými podmínkami. Pokud reklamace splňuje zákonné podmínky, bude vyřízena v zákonné lhůtě.

Pro uplatnění této záruky je nutné mít:

  • Kód zařízení
  • Popis reklamace a fotografii závady nebo potíží

Tyto informace jsou zapotřebí k potvrzení výměny. 

Pro posouzení reklamace nás prosíme kontaktujte:

3. Náhradní nový senzor:

Pokyny, které obdržíte s novým senzorem u uznané reklamace.

Pokud máte jakékoliv další dotazy, neváhejte nás kontaktovat na výše uvedené adrese nebo přes naši zákaznickou podporu.

Děkujeme vám za pochopení a spolupráci!

Locator